WordPress tema

Uj uj uj… Idag har jag slitit mitt hår i mina försök att få koll på hur de grafiska tema som WordPress använder fungerar. Tror i alla fall jag börjar få grepp om läget nu så i veckan som kommer ska jag sätta mig och skapa mitt första egna tema som jag tänker använda på siten för mitt nya projekt.

När man väl kommer in i det så är det inte så svårt trots allt. Allt bygger ju på stilmallar (CSS) och sidmallar så när man väl har de på plats är det bara att fylla på med innehåll icon_cool

Projektet jag talar om är givetvis min idé om att försöka komma igång och erbjuda mitt data/IT kunnande som en tjänst så om du känner någon som behöver hjälp är det bara att tipsa dem om att jag finns.

Återkommer med mer info när jag börja få grejer på plats!

//CivXL

Kommentarer inaktiverade.

