Trött flört…

Idag är det segt men samtidigt skönt att det är fredag. Vet inte om det är väderomslagen som gör att jag känner mig extra trött eller om det är förkylningen som inte vill släppa. Hursomhelst måste jag försöka få igång kroppen igen. Tror det faktum att jag gått upp några kilo också påverkar hur jag mår.

Känns som om våren är på gång och det börjar kanske bli dax att försöka komma igång med mina promenader igen. Brukar ju dels passa på att promenera en bit på väg hem från MediaCopy. Dels brukar jag ta en sväng i Botaniska eller Slottsskogen på helgerna.

Hade dock varit trevligt med lite kvinnligt sällskap… …är ju trots allt fortfarande singel Så om du känner för att hänga på och kanske även ta en fika på vägen… hör av dig!

//CivXL

Kommentarer inaktiverade.

