Promenad premiär

Idag har jag varit ute på vårens första långpromenad. Gick hemifrån 10:30 och var hemma igen kl 13.00. Då hade jag promenerat hemifrån mig via Slottsskogen, Linnégatan, Haga, Vasastan och Avenyn ner till Brunnsparken. Därifrån tog jag buss 16 till Marklandsgatan och sedan gick jag sista biten hem. Allt som allt blev det drygt 10’500 steg på mobilen 🙂

Passade på att ta lite bilder med mobilen… tyvärr blir det ju inga direkt strålande bilder. Men, men… valde ut fyra som ändå ger lite vårkänsla.

Påskliljor och Vitsippor

Blommande körsbärsträd

Vitsippor i massor!

Blommande träd i Allén

Härligt att promenera och nästa gång ska jag komma ihåg att ta med mig kameran. Det lär bli fler promenader för det är ju tiden från nu och fram till Midsommar som är den härligaste tiden på året. Nu när allt åter väcks till liv.

Hojta gärna om du vill göra mig sällskap!

//CivXL

Kommentarer inaktiverade.

