Surftown utslaget

Kort väderuppdatering!

Verkar som om ovädret i Köpenhamn igår drabbade Surftown rejält. Min mail funkar ännu inte som den skall och flera av sidorna jag har liggande hos dem har inte gått att nå det senaste dygnet. Enligt deras twitter så jobbar de för fullt med att lösa problemen. Uppenbarligen mår inte servrar så bra av att hamna under vatten…

//CivXL

Uppdatering Onsdag 6/7:
Ett av mina tre konto på Surftown ligger fortfarande nere. Trist nog är det sidorna för mitt lilla hobbyprojekt som fortfarande inte går att nå. Bara att hoppas på att jag inte tappat för mycket trafik!

Uppdatering Lördag 9/7:
Sedan igår (fredag) förmiddag verkar allt funka som det skall med alla mina konto hos Surftown. Har även varit i kontakt med support och fått lite ekonomisk kompensation för eländet. Snyggt hanterat… särskilt som det handlar om en Force Majeure situation. 🙂 

Kommentarer inaktiverade.

