PayPal Donationer

Har ju under ett antal år nu haft en hel del olika projekt på nätet och regelbundet hjälpt vänner, bekanta och kunder med diverse uppdrag. Så när en kund nu undrade om jag visste hur PayPal fungerar så kände jag att det var hög tid att skaffa mig ett eget PayPal konto och undersöka saken.

Men det känns ju lite onödigt att ha ett PayPal konto om man inte använder det. Så nu har jag lagt upp lite ”Donate” knappar lite här och var på mina sidor för att se om något vill visa sin uppskattning för det jag gör och skriver genom att skänka 25 kronor 🙂

Då det är lite struligt att lägga in kopplingskoden till PayPal på t.ex. Facebook och min jununger.com sida så har jag dessutom skapat en separat webbsida för ändamålet. Så om du gillar det du ser och vill skänka 25kr så finns nu möjligheten att donera via PayPal på länken nedan:

Donera via PayPal

Alla donationer mottages med största tacksamhet och kommer att återinvesteras i mitt data och it intresse.

//CivXL

Kommentarer inaktiverade.

