Bra Start

Nu har jag varit på Daccus i snart en vecka och jag måste säga att jag fått en riktigt bra start. Känns underbart att kunna sova en timme extra på morgonen och dessutom inte behöva stressa iväg för att passa en speciell buss. Tiderna jag har är 10-17, en timme senare än på MediaCopy men å andra sidan så är läget mitt i city helt underbart. 🙂

Daccus kommer jag att fungera som projektledare och jobba med att ta fram underlag för analys av webbsidor. Jag kommer även att vara med och sammanställa och återkoppla av resultatet till kund.

Vid sidan av mina uppgifter kommer jag kunna använda en del av tiden till att lära mig mer om t.ex. WordPress eller programmering. Perfekt för att öka mina chanser att gå vidare!

Detta att jag kan sova en timme extra gör även att kroppen hinner återhämta sig bättre och att jag därmed orkar mer och har mindre ont i kroppen.

På det hela taget känns det kanon. Grabbarna som äger stället är lätta att ha och göra med, uppgifterna är kul och omväxlande, arbetstiderna guld och läget som sagt helt underbart! Det enda negativa är kanske att vi sitter i ett öppet kontorslandskap… hade gärna haft eget rum, men man kan ju inte få allt.

I morgon, fredag, är det dessutom nyinvigning av Kungsgatan med 600 meter Princesstårta, Mums! 🙂

//CivXL

Kommentarer inaktiverade.

