Förändringar

Ser att det var ett tag sedan jag bloggade… har funderat på hur jag kanske kan ändra upplägget på min blogg och på så sätt bli mera aktiv. Här är några förändringar jag funderat kring:

  • Nya kategorier
    För att bredda bloggens innehåll tänker jag se över vilka kategorier jag använder.
  • Reflektioner
    Tänkte att jag oftare skulle skriva korta reflektioner kring sånt som är aktuellt.
  • Hittat på nätet
    Dagligen så stöter jag på kul, udda, knäppa saker på webben. Ska bli bättre på att dela med mig av alla dessa ”guldkorn”.

I samband med att jag genomför dessa förändringarna kommer troligen en del gamla inlägg att försvinna eller bli svårare att hitta. Detta eftersom jag ändrar bland de kategorier jag använder. Hoppas ni har överseende med detta.

Mot nya äventyr!

//Tommy Jununger aka CivXL

Kommentarer inaktiverade.

