Old But Fun

Som ni kanske märkt så har jag inte bloggat något på länge…  Har helt enkelt haft en massa annat för mig och inte känt att jag haft något speciellt att dela med mig av.

Nu har jag dock äntligen fått tummen ur och dragit igång ett nytt litet hobbyprojekt jag tänkte berätta om. Det är en idé för en webbsida jag haft länge som jag äntligen börjat realisera: OldButFun

OldButFun är en sida där jag tänkt lägga upp material jag samlat på mig från nätet under åren. Först och främst handlar det om roliga och tänkvärda bilder men en och annan fräckis kan också dyka upp 😉 Sidan kommer till största delen vara på engelska för att nå en bredare publik.

Just nu finns inte så mycket på sidan men under de närmaste veckorna kommer jag att jobba ganska intensivt med att lägga upp material så se till att besöka sidan regelbundet för att inte missa något gammalt! 🙂

It’s not new, but it’s still fun!

//CivXL

Kommentarer inaktiverade.

