Ny design CivXL.net

03/12/2010

Nu blir det lite vuxet!

I helgen som gick satt jag och byggde om sidan för mitt lilla hobby projekt CivXL.net (NSFW). Tanken med det nya upplägget är att skapa en samlingsplats eller portal för de olika program jag följer i mitt hobby projekt och målet har varit att skapa en mera levande sida.

Från att ha varit en ganska statisk länksida så är sidan numera full med sociala media. I centrum finns en blogg och denna är i sin tur kopplad till både facebook, twitter och GoogleBuzz. Dessutom har jag lagt till ett eget Twitter-flöde där jag lägger in korta kommentarer och även pushar för förändringar på mina olika projektsidor.

Innehållet på sidan är ju lite vuxet men om du inte är allt för känslig rekommenderar jag ändå ett besök 

Feedback är givetvis välkommen!

//CivXL